Par to kā man iet Amerikā – trešā daļa. Dallasa – Atlanta – Bostona

Ja nu izlaidi otro rakstu: links

Tie, kas seko man līdzi Twitterī jau būs uzzinājuši, ka esmu atgriezies Latvijā icon wink Par to kā man iet Amerikā   trešā daļa. Dallasa   Atlanta   Bostona Esmu šeit gandrīz jau divas nedēļas. Tad nu tā, esmu palicis pie ta kā eju prom no “komiksu” tirgošanas. Viss iesākās jau pirmdienā, kad dienas noskaņā, sekojot līdzi savam Igauņu menedžerim nolēmu, ka iešu prom. Par to paziņoju tikai otrdien no rīta. Viņš gan centās mani visādi atrunāt, bet šoreiz biju nelokāms. Sakravāju mantas un devos uz Dallasu. Ritenis, koferis, soma iekrauta taxī. Ierados pie jaukās ģimenes, lai izdomātu kur palikt pa nakti un tad doties uz Atlanu, Georgia. Izlēmām, ka palikšu Holiday Inn, kas atradās netālajā pilsētā. Tur arī tiku nogādāts. Pirmais vakars iesākās ar superīgu miegu un darba meklējumiem.

Tātad, kas man patika no Dallasas un, kas nepatika? Patika pieredze ko guvu, sliktā guļvieta, pēc mīšanās ar riteņiem saprašana, ka par geju noteikti nekļūšu ( icon biggrin Par to kā man iet Amerikā   trešā daļa. Dallasa   Atlanta   Bostona ) , cilvēku laipnība un tas, ka vieta bija interesanta. Mazliet lauki, bet tajā pašā laikā drusku kā pilsēta. Iepazinos ar patīkamu, jauku ģimeni ar kuru noteikti uzturēšu kontaktus. Noteikti nepatika sliktie rajoni, karstums un džeks, kas mūs izmeta no dzīvojamo māju rajona!

Nākamajā rītā jau nolēmu doties uz Atlantu. Uz turieni par ~1,60Ls veda autobuss. Brauciens nebija ilgs, kādas minūtes 40. Nonākot Atlantā pirmo reizi saskāros ar vilcieniem un autobusiem. Nojausma nekāda, tik zināju aptuveni kur man jādodās. Sapratu kā tikt uz vilcienu. Devos uz lidostu, tur atstāju savu koferi un tālāk devos ar Taxi uz norunāto vietu, lai noīrētu istabu. Taxis noplēsa ap 30Ls.. Ja viņš būtu zinājis ceļu mazāk laika būtu pavadījuši, bet ok, es biju apjucis un negribēju strīdēties. Sazvanījos ar David ( Deivids ) kurš man iedeva īrēt istabu par ~45Ls nedēļā. Sava gulta, TV, skapis, kondicionieris. Viss kā nākās, lai paliktu un izgulētos. Tajā pašā mājā vēl dzīvoja 4 nēģeri un tikai viena no tām bija sieviete ( drīzak gan meitene ~2o ) un divi baltie ar kuriem arī tā visnormālāk sapazinos.

Pirmās dienas pavadīju darba meklējumos un saprašanā kā darbojās vilciens,autobusi. Trešajā dienā jau to visu zināju no galvas un jutos kā dzīvojis jau ilgi tur. Varēju bez problēmam nokļūt jebkurā Atlantas rajonā. Darba meklējumus veicu caur Craigslist ( arī to es tagad izprotu ) un izstagājot ātrās ēstuves un citas vietas, kur noderētu džeks no Eiropas. Atlantā es pavadīju ~10 dienas. Pa šo laiku paspēju vienā vakarā pasēdēt kopā ar vienu no baltajiem mājā. Iedzēram Bacardi 151 ar 75%! Kas ir trešais stiprākais dzēriens Amerikā. Parunājām, parādīju krievu reperus un dažas latviešu dziesmas. Mazliet biju šoka, kad iekāpjot vilcienā sieviete man prasa pēc brīža: “-Kādas firmas džinsi man kājās esot? Izskatoties baigi labi.” Pirmo reizi man ārzemēs kāds kaut ko tādu uzprasa. Atlanta kā tāda ļoti liela, bet neko skaistu neapskatīju. Žēl, ka nesanāca laika apskatīt CNN mītni, bija pa ceļam, bet laika pietrūka. To nāksies apskatīt nākošreiz kad būšu Atlantā. Atlanta kā tāda pilna ar melnajiem, man tas netraucēja, citiem varētu traucēt.Interesanti bija, kad gāju kārtot adreses maiņu savam social security, apsargs man prasīja vai neesmu krievs. Uz jautājumu vai es izskatos pēc tāda viņš teica, ka pēdējās dienās daudz krievu nākot.

Atlantā man patika, kā jau Manhetenā, daudz augstu, lielu māju, bet protams Manhetenai nestāv ne tuvu.

Nepatika, tas, ka Atlanta tomēr bija mazliet vairāk nekārtības un daudzi vispār nezin neko apkārt.

P.S. zālīti tur var dabūt par 10$ ap 2g un koku pa kādiem 20$ icon biggrin Par to kā man iet Amerikā   trešā daļa. Dallasa   Atlanta   Bostona tas nenozīmē, ka pirku. Viens no baltajiem agrāk tirgojās, tāpēc uzjautāju par cenām.

Pēc Atlantas aizlidoju uz Bostonu pie ģimenes drauga. Sēžoties ar lidmašīnu likās, ka tūlīt pieskārsimies ūdenim ( ievietošu video ). Biļeti dabūju diezgan lēti, par 120$ + 40$ par koferi. Bostonā atrados jau otro reizi un sāku justies ļoti labi. Draugs sagaidīja, aizbraucām pie viņa uz māju. Apkārtne jau zināma, forši. Pirmās trīs dienas pavadīju uz dīvāna, nekādas vainas, tad iztīrījām no mantām vienu istabu un atlikušo laiku dzīvoju tur. Draugs daudz palīdzēja, izvadāja pa Bostonu. Tur arī apskatīju Neatkarības dienas ugunošanu. Bija ta vērts, nekad mūžā nebiju redzējis tādu uguņošanu. Pēctam iedzērām pa glāzītei, jo cilvēku masas bija vājprātīgas. Devāmies mājās, pa ceļam iebraucot nopirkt virtuļus. ( Virtuļi ir tik niiiiiiiiice icon wink Par to kā man iet Amerikā   trešā daļa. Dallasa   Atlanta   Bostona ) Pēctam atkal pa glāzītei un laiks gulēt. Jauna diena, jaunas iespējas atrast darbu. Ātri sapratu kā darbojās autobusu,vilcienu saraksts un zināju kā un kur nokļūt. Ja esat Bostonā tad noteikti ir jāapskata krastmala. Tur ir ļoti daudz aktivitātes tūristiem. Pirms diviem gadiem mēs tur apskatījām jūras pasauli ( vai kaut ko tādu ) bet šoreiz es atvēlēju 40 minūtes, lai izbrauktu ar Boston Codzilla. Brauciens ir sasodīti labs! Šis zvērs ir aprīkots ar 2,800 zirgspēkiem un spēj sasniegt 70km/h, kas ir diezgan sick. Viņš līkomo, taisa apgriezienus pa 360 un Tu noteikti būsi viss izmircis kāds biju es icon biggrin Par to kā man iet Amerikā   trešā daļa. Dallasa   Atlanta   Bostona jau pēc pirmā līkuma saņēmu kārtīgu ūdens devu.

Vēl būs noslēguma raksts par to kā bez saprašanas, alkohola reibumā devos uz Bostonas klubu un atgriezos Latvijā.

1 doma par “Par to kā man iet Amerikā – trešā daļa. Dallasa – Atlanta – Bostona”

1. Atpakaļ ziņojums: USA – noslēguma daļa – Ifk

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *